Zaznacz stronę

Musimy pamiętać, że dla niektórych klientów obrazki zawierają więcej informacji niż słów, a dla innych kluczowe znaczenie ma przekaz słowny. Dla każdego również przewidziany jest inny rodzaj promocji produktu. Doskonale o tym wie i stosuje to w praktyce agencja marketingu i PR Rivernet. W agencji Rivernet, www.rivernet.pl, opracowywana jest strategia marketingowa dla każdego klienta. Dzięki inspiracjom oraz monitorowaniu rynku firma oferuje swoim klientom najlepszy marketing wspomagający reklamę. To także swoista szkoła myślenia, która zmienia standardy i dokonuje kreacji marki. Komunikacja w kulturze wysokiego kontekstu w dużym stopniu zależy od niewerbalnych aspektów komunikacji. Kultury o niskim kontekście są bardziej zależne od wyraźnych, werbalnych form komunikacji. Marketing szeptany opiera się na kulturze niskiego kontekstu, która zasadniczo w dużej mierze bazuje na informacjach przekazywanych wprost słowami. Z drugiej strony ludzie najlepiej przyswajają reklamę, która jest przekazywana bezpośrednio. Odbiorcy o wysokim kontekście generalnie akceptują komunikaty głębsze i bardziej złożone niż komunikaty mówione lub pisane. Ale reklama często trafia w proste gusty odbiorców. Obecnie doświadczone międzynarodowe firmy, twórcy produktów i kierownicy ds. lokalizacji z powodzeniem traktują lokalizację jako podstawowy element w procesach planowania i rozwoju produktu. Specjaliści od marketingu muszą przyjąć taką samą odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów związanych z lokalizacją. Międzynarodowa konkurencja sprawia, że odbiorcom zbyt łatwo jest zwrócić się do innego źródła, które lepiej współgra z ich wyjątkowymi potrzebami.