Zaznacz stronę

Komunikacja między kulturami wymaga niestandardowego przekazu. W konsekwencji międzynarodowi specjaliści od marketingu nie mogą stosować jednego standardu do pomiaru skuteczności na całym świecie. Dlatego poszukaj tak renomowanej agencji marketingu i PR jak Rivernet. Porównaj informacje na stronie www.rivernet.pl z najlepszymi standardami stosowanymi przez światowe agencje. Starając się podążać za klasycznymi globalnymi sukcesami światowych „super marek”, specjaliści od marketingu muszą wykorzystywać elementy lokalnego brandingu, które identyfikują się z kulturą konsumenta. To także marketing szeptany często stosowany w reklamie. Marketing szeptany ma za zadanie propagowanie produktów poprzez działania bezpośrednie, zadaniem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Przede wszystkim firmy marketingowe w reklamie stawiają na współczesnego konsumenta, który jest świadomy oraz wymagający i dociekliwie poszukujący jak największej ilości potrzebnych informacji w sieci. I pod tym kątem głównie kreują markę klienta. Ludzie kupują to, co produkt lub usługa może dla nich zrobić, a ludzie chcą różnych rzeczy od tego samego produktu. Jeśli chodzi o słynne cztery elementy marketingu: produkt, cena, miejsce i promocja, specjalista ds. Marketingu zawsze wprowadza poprawki w co najmniej jednym z tych czterech elementów strategicznych, zwłaszcza gdy próbuje zająć się różnicami kulturowymi. Klienci najczęściej kupują produkty, których mogą dotknąć lub o których mogą dużo się dowiedzieć od znajomych.