Zaznacz stronę

Stare powiedzenie mówi, że „ osiemdziesiąt procent sukcesu pojawia się”. Jest to kwestia przypadku lub po prostu łut szczęścia, tak potrzebny w biznesie. Liderzy światowego rynku zgodzą się, że to ich ciężka praca doprowadziła ich do sukcesu. Jednak za każdym sukcesem stoją specjaliści marketingu oraz reklamy. Przypisują oni pozostałe „dwadzieścia procent sukcesu” przygotowaniu marketingowemu za pomocą wysokiej jakości produktów i komunikacji, które odzwierciedlają kulturę, język i wymagania użytkowników rynków międzynarodowych. Agencje, takie jak Rivernet, doskonale to rozumieją, odwiedź www.rivernet.pl żeby sprawdzić, co agencja ma Tobie do zaoferowania. Specjaliści od marketingu muszą opracować plany i strategie komunikacyjne ze swoimi odbiorcami pod kątem oferty produktu firmy, z którą współpracują. Każdy rynek docelowy ma inne wartości, postawy i zachowania zakupowe. Chociaż ten sam standardowy produkt ma zastosowanie do kupujących na każdym rynku, odpowiadający mu przekaz marketingowy zwykle nie ma zastosowania w każdym. Firma marketingowa powinna monitorować zachowanie rynku oraz konkurencji. Marketing szeptany ma za zadanie propagowanie produktów poprzez działania bezpośrednie, zadaniem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Przede wszystkim firmy marketingowe w reklamie stawiają na współczesnego konsumenta, który jest świadomy oraz wymagający i dociekliwie poszukujący jak największej ilości potrzebnych informacji w sieci. I pod tym kątem głównie kreują markę klienta.